تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
مورد جالب استقبال از موزه باشگاه یوونتوس

مورد جالب استقبال از موزه باشگاه یوونتوس

 

باشگاه یوونتوس از ثبت آمار كم‌سابقه بازدید از موزه یوونتوس در هفته گذشته خبر داد و با اشاره به این استقبال كم‌نظیر، حضور طرفداران بیانكونری از سرتاسر ایتالیا و اقصی‌نقاط جهان را دستاوردی مطبوع برای این باشگاه دانست.

 

طبق آمار اعلام شده از سوی باشگاه یوونتوس از روز شنبه دهم تا شنبه هفدهم اوت بیش از 7 هزار نفر كه بیش از نیمی از آنها را گردشگران خارجی تشكیل می‌دادند از J Museum دیدند كردند. 70 دصد این مراجعین از تور ورزشگاه آلیانتس نیز استفاده كرده‌اند و از بخش‌های مختلف استادیوم مجهز و زیبای یووه در تورین نیز بازدید كرده‌اند.

 

این استقبال گردشگران از مجموعه یوونتوس و علی‌الخصوص موزه این باشگاه، ‌ یادآور آمار سال گذشته موزه یوونتوس است؛ جائیكه پس از پیوستن كریستیانو رونالدو به جمع بیانكونری، J Museum شاهد شكسته شدن آمار بازدیدهایش از زمان تأسیس در سال 2012 بود.

 

موزه یوونتوس در سال 2012 به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی و با هدف آشنایی هواداران یووه در سرتاسر دنیا و همچنین گردشگران داخلی و خارجی با تاریخچه این باشگاه (121 ساله) با مدیریت پائولو گمبرتی افتتاح شده است. این موزه با استفاده از فناوری‌های نوین؛ مجموعه‌ای از یادگاری‌ها، عكس‌ها، فیلم‌ها، جام‌ها، مستندات، اسناد، البسه اسطوره‌ها و چهره‌های فراموش‌نشدنی باشگاه و تجهیزات استفاده شده توسط بازیكنان این باشگاه در ادوار مختلف را در معرض دید علاقه‌مندان به این باشگاه قرار داده است. J Museum پس از افتتاح توسط آندره‌ا انیلی رئیس باشگاه یوونتوس، تنها در 4 ماه نخست فعالیتش، از حدود 40 هزار بازدید كننده پذیرایی كرد. بلیط این مجموعه از ماه نوامبر 2012 در همكاری مشترك با موزه ملی سینما و كاخ سلطنتی Venaria به عنوان یكی از اماكن فرهنگی و سیاحتی شهر تورین به بازدید كنندگان عرضه می‌شود.

 

باشگاه یوونتوس ابراز امیدواری كرده استقبال بسیار خوب بازدید كنندگان از موزه یووه در تعطیلات تابستانی در كنار اوج‌گیری یوونتوس در رقابت‌های سری A در فصل 2019‐2020 و لیگ قهرمانان اروپا با نفرات جدیدش، نویدبخش سالی پر امید برای این مركز در قلب مجموعه یوونتوس باشد.

 

گفتنی است بازدید از موزه یوونتوس و آشنایی با تاریخچه باشكوه این باشگاه، یكی از برنامه‌های ثابت برای بازیكنان تازه‌وارد یووه است.

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: